Nový vzhled, stejná kvalita! Vítejte v novém e-shopu s novým vzhledem značky Nobilis Tilia. Podtrhuje vše dobré, co už 30 let tvoříme - aromaterapeutickou kosmetiku zrozenou ze živlů přírody.

Přírodní aromaterapeutická kosmetika
Obchody
Košík
Váš košík je prázdný

Nový vzhled, stejná kvalita! Vítejte v novém e-shopu s novým vzhledem značky Nobilis Tilia. Podtrhuje vše dobré, co už 30 let tvoříme - aromaterapeutickou kosmetiku zrozenou ze živlů přírody.

Časté dotazy 

 

1. Jak u vás mohu nakupovat?

Pokud jste náš zákazník a s našimi výrobky nepodnikáte (maloobchodní režim), je pro vás výhodné se v našem e-shopu zaregistrovat. Odkaz k registraci najdete v záhlaví webové stránky. Následně budete mít přehled o vašich objednávkách a dozvíte se o novinkách a speciálních akcích jako první. 

2. Jak s vámi mohu spolupracovat? 

Pokud jste podnikatel/ živnostník a chcete s naší kosmetikou dál pracovat či obchodovat, rádi s vámi budeme spolupracovat. Zaregistrujte se v našem e-shopu pro obchodní partnery na adrese b2b.nobilis.cz. Nejdéle do dvou pracovních dnů vás bude kontaktovat obchodní oddělení Nobilis Tilia a vysvětlí vám veškeré podmínky pro obchodní spolupráci. Spolupracujeme s prodejci přírodní kosmetiky – s e-shopy či kamennými obchody se spřízněným sortimentem, podporujeme velkoobchodními podmínkami činnosti kosmetické, masérské, lázeňské, zdravotnické a podobně. Po domluvě s naším obchodním oddělení vám už nic nebrání v nákupech za zvýhodněné ceny a využívání velkoobchodních výhod. 

3. Kde mohu vaše výrobky zakoupit?

Samozřejmě zejména v našem e-shopu a v podnikových prodejnách v sídle společnosti ve Vlčí Hoře, v Praze v pasáži Platýz, v OC Avion Shopping Parku Ostrava a také v prodejně Olympia Brno. Vaši internetovou objednávku odesíláme nejčastěji do 2-3 pracovních dnů, otevírací dobu podnikových prodejen najdete zde. Naše výrobky také najdete u našich obchodních partnerů, kteří vám rádi poradí s výběrem nebo nabídnou ošetření s našimi výrobky. 

4. Za jak dlouho mi od vás dorazí objednávka?

Vaši objednávku vyřizujeme obvykle do 2-3 pracovních dnů od jejího přijetí. Pokud je pro objednávku vše vyrobeno a skladem, může to být i dříve, což bude jistě milé překvapení. 

5. Potřebuji poradit s objednávkou či produktem, jak mám postupovat? 

Jsme tady pro vás a neváhejte se na nás obrátit. V rámci zákaznického servisu jsou vám naše kolegyně připravené pomoci v pracovní dny od 8.00 do 17.00 hodin. Můžete nám napsat e-mail na adresu: nobilis@nobilis.cz, nebo nám zavolejte na telefonní číslo: (+420) 412 383 421. 

V každé sekci na e-shopu máte možnost filtrovat výrobky nejen podle ceny, ale také podle typologie pleti, certifikace vůně nebo účinku. Zajímavé články k tématu aromaterapie a použití výrobků najdete na našem blogu a sociálních sítích. Cenné informace ke zdravotním potížím a účinkům bylin na vás čekají na stránkách Moje přírodní lékárna. 

6. Co mám dělat, mám-li na kosmetický produkt reakci nebo se před uplynutím doby spotřeby výrobku změní jeho vlastnosti (vůně, barva a podobně)? 

Příčin může být mnoho, proto přistupujeme ke každému případu individuálně. Kontaktujte náš zákaznický servis (viz výše), kde vám poskytneme poradenství a další informace. 

Zároveň připomínáme, že obsahové látky v éterických olejích a v dalších látkách z přírodních zdrojů, které mohou mít vliv na barvu či vůni, se liší z roku na rok. A to podle toho, jestli víc prší nebo je sucho, podle nadmořské výšky, ve které se rostlina sbírá, podle země, kde roste či jak se pěstuje. 

7. Můžu sloučit více objednávek najednou? 

Abyste měli své objednávky co nejdříve doma a my je mohli efektivně vyřizovat, není možné slučovat více objednávek do jedné. Objednávka je již ve stavu zpracování a naše kolegyně začaly vychystávat zboží. To samé platí také pro storno, které nelze uskutečnit, pokud je objednávka ve stavu zpracování. 

8. Mohu výrobek po zakoupení vrátit? 

Výrobek můžete vrátit pouze v případě, že jste jej zakoupili v našem e-shopu a jste maloodběratel. Odstoupit od smlouvy lze ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí objednávky/výrobku. Abychom vám mohli vrátit peníze, zašlete neporušený a neotevřený výrobek zpět na adresu sídla společnosti. Více o postupu vrácení zboží naleznete ve Všeobecných obchodních podmínkách zde

9. Jak mám postupovat při reklamaci? 

Reklamace se může čas od času přihodit, i když u nás to bývá zřídkakdy. Pro reklamaci vyplňte Reklamační list a zašlete nám jej elektronicky na e-mail: nobilis@nobilis.cz, poštou, nebo jej odevzdejte osobně v sídle společnosti. Poté vás budeme kontaktovat a domluvíme se na dalším postupu podle konkrétní reklamace. 

10. Testujete vaše výrobky na zvířatech? 

Naše výrobky nejsou testovány na zvířatech. Od roku 2013 je oficiálně zakázáno provádět testování na zvířatech u kosmetiky i surovin pro jejich výrobu, a ani takto testované suroviny dovážet do České republiky. Šetrná práce s přírodními materiály je důležitou součástí filozofie naší společnosti. Proto jsou všechny suroviny zpracovávány s náležitou péčí. Jediné živočišné suroviny ve výrobcích Nobilis Tilia jsou včelí produkty. Více k tomuto tématu naleznete zde

11. Má teplota vliv na kvalitu kosmetiky? 

Stejně jako máme stabilní teplotu při skladování u nás ve Vlčí Hoře, doporučujeme udržovat teplotu i během dopravy. Nemůžeme ale ovlivnit každou zásilku během dopravy. Proto doporučujeme při extrémních výkyvech teplot během zimy nebo léta využívat doručení do ruky nebo úložné boxy, které jsou uvnitř budov, aby produkty nebyly delší dobu vystavené nestabilním teplotním podmínkám. Více o vlivu teplot nebo ke skladování kosmetiky najdete zde